1. JAK DŁUGO CZEKAM NA OTRZYMANIE DOKUMENTACJI Z PRZEPROWADZONYCH OGLĘDZIN?

Raport dostarczamy do klienta maksymalnie w ciągu 24 godzin od przeprowadzonej weryfikacji, w praktyce klient otrzymuje dokumentację kilka godzin po oględzin.

2. JAK DŁUGO MUSZĘ CZEKAĆ NA WYKONANIE ZLECENIA ?

Weryfikację staramy się realizować możliwie jak najszybciej, w praktyce jest to nie dłużej niż 2-3 dni od złożonego zlecenia, w zależności od miejsca, w którym ma być przeprowadzone badanie pojazdu.

3. CO W PRZYPADKU KIEDY DANY POJAZD ZOSTANIE SPRZEDANY, A ZLECONA USŁUGA NIE ZOSTANIE WYKONANA?
Zwracamy wtedy 100% wpłaconej sumy.

4. Z CZEGO SKŁADA SIĘ OTRZYMANY RAPORT?
Zobacz przykładowy raport

5. KLIENT MUSI PODEJMOWAĆ KONTAKT ZE SPRZEDAJĄCYM?

Nie musi, do momentu oględzin pojazdu kontakt z sprzedającym może utrzymywać nasza firma, wystarczy wskazać interesujące ogłoszenie. W przypadku pozytywnej weryfikacji i chęci zakupu klient podejmuje kontakt z sprzedawcą, przy czym dalej służymy pełną pomocą.

6. CO W PRZYPADKU KIEDY SAMOCHÓD OKAŻĘ SIĘ W BARDZO KIEPSKIM STANIE ?

Aby nie narażać na dodatkowe koszty, jeśli już na wstępie samochód będzie wykazywał wiele usterek podejmujemy kontakt z klientem i informujemy o kiepskim stanie. Klient decyduje wtedy czy bierzemy samochód na warsztat czy redukujemy koszty usługi i omijamy tą część weryfikacji.

7. WYKONYWANE PRZEZ FIRMĘ AUTO-WERYFIKACJA.PL USŁUGI MOŻNA UZNAĆ ZA RZETELNE I WIARYGODNE?
W 100% tak, działamy na rynku motoryzacyjnym od kilkunastu lat, zetknęliśmy się z wieloma przypadkami i oszustwami, pedantycznie podchodzimy do zakupu jakiegokolwiek pojazdu, dając pełną satysfakcję klienta.

8. CZY PODCZAS SPRAWDZANIA POJAZDU KLIENT MOŻE BYĆ NA MIEJSCU?
Nie ma żadnego problemu, weryfikacja może być przeprowadzona wspólnie z klientem

9. ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ OKREŚLENIA KOSZTÓW EWENTUALNYCH NAPRAW SPRAWDZANEGO POJAZDU?
Tak, nasza firma jest w stanie przedstawić klientowi przybliżony kosztorys usunięcia zdiagnozowanych usterek. Podczas oględzin możemy również przedstawić sprzedawcy problemy związane z oferowanym pojazdem i negocjować cenę, z możliwie jak najlepszymi warunkami dla klienta.

10. JAK WYGLĄDA FORMA PŁATNOŚCI ?
Po zaksięgowaniu przelewu natychmiast rozpoczynamy realizację zlecenia, w przypadku kiedy klientowi zależy na czasie wystarczy potwierdzenie przelewu abyśmy mogli rozpocząć działanie.